Work, books and then me


Första jobbedagen det här lovet. Är lagom sliten, inte för att jag har jobbiga arbetsuppgifter utan snarare för den äckliga torra sjukhusluften och stengolvet som man ränner fram och tillbaka på hela tiden.

Fick även en liten julklapp (jobbade där i somras också) bestående av ett presentkort på en bokhandel här i stan, jag är ju känd för att vara en bokmal....not? Dock passade jag på att införskaffa mig ett par böcker när jag ändå fått det där presentkortet. Frågan är bara när jag tänkt läsa dem...

Bara imorgon med för den här veckan iaf. Sen är det ju jul , vilket känns helt overkligt då jag tycker att det är höst fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0