Nypiercad! (uppdatering för igår)


Nypiercad!

Varit nere i malmö med familjen, helt okej må jag säga.

Började med ett sjukhusbesök för brorsan (p.g.a att han vuxit för snabbt så att han ev behöver hormon behandling..15år o 199cm lång)  blev en ganska dryg väntan, men men.

Drog vidare till värnhem o in på Entré en runda.
Blev b.la. ett par nya brillor, en kjol, ett xbox 360 spel m.m
     Sen träffade man på Andreas o hans familj, blev att man käkade med dem o sen gick man rundor lite Andreas tills de var dags för han o sticka.

Fortsatte shoppingen på egen hand lite efteråt, sen drog jag o morsan o mina 3 systrar till triangeln (blivit tipsad om ett bra piercingställe där) så blev att jag passade på som ni ser :)

Blev sedan bussen till till centralen o sen hoppade man på första bästa tåg hem , o hemma var man vid halv 9 tiden ...tror jag ^^

Lyckad dag iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0