Ett sömnigt och långsamt god natt..

Sitter o sörplar multivitamin juice och käkar fortfarande på mina oreos, borde sluta med allt socker..inte bra ju ; <

Börjar bli ganska så trött, beror nog på att jag varit uttråkad i ett x antal timmar. Och då blir det datorn som får lida.

Har också suttit o plinkat på gitarren, lärt mig en ytterst liten del av DBA:s "Losing you". Gör framsteg sakta men säkert.. är trots allt bara nybörjare.
Stämapparaten fuckar ju också, tror det behövs bytas batterier, men har fan inte ngra så små hemma. Så får väl be mamma köpa elr ngt. Och stämma på gehör? that's impossible..iaf när det gäller mig.

Sovmorgon imon...lovely <3


Natti everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0