Utfyllnad i form av onödig fakta.

vad är klockan? - 17.29
vad gör du nu? - Sitter o slöar vid datorn o klagar på min tillvaro D:
vad ska du göra idag? - Idk, inget i guess.
vad ska du göra imorgon? - Gå till skolan?
hur ser ditt hår ut nu? - Plattat o halv fail.
har du fräknar? - Nope
glasögon/linser? - Nej
vad ska du göra i veckan? - Har inga större planer, får bli som de blir.
vad ska du göra ihelgen? - Umgås med Andreas antar jag :)
vem skulle du vilja ha hos dig nu? (den ovannämnda personen)
har du gråtit av lycka någongång? - oh yes
har du gråtit för att du ramlat? - Ja, det har väl mer elr mindra alla, när de var mindre..
är du glad just nu? - Varken eller. Tråkig och realistiskt negativ skulle jag säga.
är du ledsen ju nu? - Nej
är du arg just nu? - Har ingen anledning till o vara det?
händer det nåt kul idag? Nope
sommar eller vinter? - Sommaren, helt klart (Y)
vad vill du ha nu? - Pengar?
vad åt du till middag igår? - Har jag inget minne av..
vem vet mest om dig? - Matilda kanske.
vad heter din bästevän? Kategoriserar inte vänner, men ja min närmaste är  väl Matilda som sagt.
hur länge har ni vart vänner? - 5år
har du gråtit efter att du vart hos frisören? - Nej, men jag har varit grymt besviken.
vad gör du när du inte har någonting att göra? - Sitter vid datorn i  guess..
vad är klockan nu? - 17.36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0