Väla Centrum

Gårdagen spenderades igår tsm med Andreas i Helsingborg på väla.



Med pengar i näven och ett x-antal timmar på sig så var jag säker på att jag skulle hitta något. Och det blev bra mycket mer än jag trodde, men hey! varför inte? Alla butiker hade 10-30% på orginalsortimentet + rea produkter utöver bara p.g.a att det är invigningsvecka av utbyggnaden.
Med tanke på vad jag hade fått hemma i K-stad för de pengarna jag gjorde av med så var jag riktigt jävla nöjd, och största fyndet var en skinnjacka som var en av de sista JC hade för ynka 240 kr *win*



Det blev:

*3 linnen
*en väska
*en skjorta
* ett par shorts
*tights
*lite accesoarer
*skinnjackan
* En kofta
*lite småplock
*En tunnel
* En ring till läppen

Samt en jävligt god fika på espresso house *om nom nom*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0