2/4-2010

 Glad påsk på er! :)

Igår var sista dagen på praktiken, kmr sakna stället lite...man kände sig hemma på ngt sätt.
Danielle var ju så smart så att hon tappade mobilen o fick leta efter den, hon gick ner till Ragges box där hon trodde den kunde ligga.  Hon går in o tittar sig omkring o säger lite skämtsamt :- "ragge du har inte sett min mobil?" o rätt som de var krafsar han till med ena hoven o flyttar på sig o *poff* där låg den,  vek oss dubbla av skratt.
Knutte var extremt sur , ville ingenting.

Och i början av veckan var vid med lite vid kastrering på två 3-åriga hingstar, o rätt som de va låg kulorna ute på golvet i stallgången *puke* jag som inte tål o se program på tv där de opererar o sånt...men men, ngn gång får va ens första gång.
Fick flytta  hingstarna Gunnar och Otto (smeknamn) till en annan hage o lite sånt där.
       Fick rida på Doris också btw : >

Kan inte komma på mer för tillfället men vet att där var mer jag tänkt berätta , men de har jag såklart glömt.
Men fick goda omdömen därifrån iaf verkar de som :)

Men är sugen på o va där i 2:an på ena  praktiken också ..men de får vi se när de är dags.
Kmr lite bilder nu också :

Robin :)  (ena hästen jag fick rida...gick inget vidare första dagen, men andra gick de väl ok xd)


Jag o Doris :)  (sitter dock lite konstigt på bilden )

Caddy :)


Danielle och lilla Ebba :)



Vera :)

Där får de va slut på bilder även om jag har ett par till :O

Just nu njuter jag bara av min ledighet, sitter o slö surfar o pimplar red bull.
Kommande vecka blir de väl o dra till Linderöd en runda , Lovat Danielle o dra till Osbyn också o så blir de o jobba på kvällarna D:
Så lär ju inte va helt sysslolös iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0