5/4-2010

Weiii! Stack till Linderöd imorse ( hålan som gud glömde...jag vet, jag vet.)
Iaf, blev en tur dit för o träffa Andreas, hans morbror bor därute ngnstans på en liten gård.

Kom dit, blev smått anfallen av Flisan >.<
Sen blev de ut i stallet o strö o fylla på vatten åt hästarna (nordsvenskar med mega lång panlugg :3), gick ut i deras enorma hage o kelade med den yngste som följde efter en vart man än gick typ.

Hälsade på lammen också, lyfte upp ett ...aw ^^
Dock låg där en tacka utanför huset som troligtvis rymt på morgonen (genom elstängsel o allt D:) låg där o skakade o bakbenen ville inte röra sig, avled senare o.o

Sen var vi en runda ute bland korna, jag sökte mig direkt till kalvarna. Matade o kelade med dem : >
Hela jäkla handen var väl full med slem sen typ , kläderna också ofc men så e de :)
Första gången man var ute i ett kostall btw >.<

Blev film o sen slog de väl över i skallarna på oss , så startade ett kuddkrig med kuddarna som låg i soffan o filtarna kvävde vi väl nästan varandra med >.<
Men kul var det :D

Åkte hem vid lite över 5, haft en satans kul dag så (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0