7/4-2010

Skepp ohoj! elr ngt :O

Vaknade vid 2, steg upp o åt o duschade sen var de bara o sätta sig på moppen till jobbet. 
4 halv dryga timmar, men värt pengarna (Y)
       Lönen lär ryka lika fort som den kmr iaf :O För när mitt klädpaket kmr så e de kört >.<

Kom hem, åt o ja satt mig vid tvn o helt plötsligt satt man o halvsov o.o
Men men , i'm back :O

Var en snabbrunda hos Matilda o Carl igår, nice nice (Y)
Blir väl desamma imorrn antar jag :)

Nä fan, vill iväg på festival ....nu! o inte vår lilla sketna stadsfestival utan typ Metaltown elr Pier Pressure , men morsan skulle väl aldrig släppa iväg en antar jag. Pengarna till biljett skulle fixa sig iaf D:
Drömma kan man .____.

Aja, får nöja sig med Tivolirock o Beauty and the breakdown iaf.

Har inget o göra i helgen, så nu får ni fan höra av er : )






Kommentarer
Postat av: Jakubmaryam

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-01-04 @ 07:56:35
URL: http://jakubmaryam.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0