R.I.P Lufsen

R.I.P Lufsen

Mina kusiners hund iofs, men den har varit med sen man var ganska så liten iaf.
Kmr ihåg den gången han fightades med get, den gången han tog min gummistövel o jag fick gå barfota om den foten i lera o pölar, den gången jag var sjukt rädd för han..tyckte han var farlig som ett lejon (var typ 7 elr ngt..), o sen förra sommaren när jag var ute o sprang med den lurviga tjockisen ^^

Inte ett dugg farlig faktiskt, utan snarare hur snäll och gosig som helst, men visst...han hittade på en del bus med >.<

Värsta minnet var ju när man var ca (7-8 år gammal) o han kom springandes o hoppade upp på en bakifrån o började jucka, hade ingen som helst chans till o komma loss förrän min moster kom o tog bort han x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0