En obetydelselös uppdatering..

Haft Andreas sovandes här ifrån igår till idag, lite sällskap sitter aldrig fel.
Jullovet i största draget varit ganska ensamt, så fick verkligen ett leende på läpparna när han bestämde sig för att komma hit.
Bunkrade upp med en massa godis och läsk, blev sedan lite filmmys.

Men ibland beter man inte sig som man borde, jag skäms över mig själv, men vad gör man?
Kan inget annat än att försöka förbättra mig. Min sociala kompetens är inte där den borde. Där är alltid faktorer som påverkar..

Men men, får se vad det blir av nyår... antingen blir det att dra upp till kusinerna längre upp i Sverige elr så sitter vi väl hemma o ugglar. Who knows?

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter rätt tråkigt att han bara sovit heeeela tiden ;D

2010-12-30 @ 23:43:11
Postat av: Din Andreas<3

Älskar dig hjärtat<3!!!

2010-12-30 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0