Julen är överskattad..

Är det bara jag som tycker det?
Vet att jag må vara värsta bitterfittan atm, men ser inget kul i julen längre.
En annan sak var det när man var liten...

Blev en hemmajul i år , kände ingen julstämning to be honest with u guys.

Men julklappar är väl alltid kul, elr är det verkligen det?

Fick iaf:

Sony Ericsson x8
En hudvårdsserie ifrån CCS
En Bmth biljett
ett underställ
Britney spears parfym "Midnight fantasy"

av familjen

En sång mick

av Andreas <3

Och en barnslig disney tröja

 av mormor & morfar


Ibland undrar jag vad folk tänker när de köper en present åt en, nu var det inte för att låta negativ utan jag menar rent allmänt, skulle vara kul att kunna läsa folks tankar ibland..
Blev nöjd med det mesta iaf (Y)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0