Söndag

Dagen började inte speciellt bra, alarm helvetet på mobilen ringde aldrig så jag försov mig.
Gjorde allt vad jag kunde för att hinna med nästa Malmö buss, gick ut till stadsbussen som skulle gå 40 min innan den andra bussen, men tro fan att den var 35 minuter sen och att jag missade den andra Malmöbussen med 4 minuter, *gah* blir så lack!

Fick gå runt i stan i en timme istället tills de att nästa buss skulle gå.
Passade på att äta en massa skräpmat och godis (Y)

Tog sen bussen som jag skulle och kom fram i tid för en gångs skull.

Eftermiddagen/kvällen spenderades hemma hos Andreas, you made my day <3 Blev ganska så mkt gladare faktiskt :)

Kom hem för ca 1 och en halvtimme sedan.  Har hunnit fixa käk o lite sådant.
Nu blir de sega vid datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0