*Suck*

Inställt tåg, ännu ett inställt tåg sen helt plötslig : ETT TÅG!, men då är det istället 1 och en halv timme försenat *yawn* .
Vädret blir ju bara sämre och sämre, snökaoset har börjat i k-stad nu också. Tycker snön kan ta och försvinna nu...

Hann iaf hem till mina ridlektioner.
Blev 2 lektioner på raken, hoppning båda två. Red först Weltruf, sedan Spike.
Gick väl bra med den förstnämnda, men Spike..jadu, kunde skadat mig bra där om det inte vore för att man reagerade snabbt.  Först tog han världens galoppsprång och hoppar mot hindret (som var nr 4), han hinner inte mer än lyfta lite på frambenen så tvärstannar han , höll på o flyga rakt över huvudet på honom och in i hindret, och han är ju inte speciellt liten heller *hehe*.
Men lyckades ta ett fast grepp om halsen o lyckades hålla mig kvar, såg ut som om han fick bamsekram i princip, men riktigt så mjukt var det inte för mig.
Men men, satt mig i sadeln igen och satte fram i galopp och tog resten av hinderna också (Y)
Man får INTE ge med sig :)

Är dock jäkligt fysiskt utmattad , har aldrig varit så här trött i kroppen.
Och att man fick gå hem i slask o halv snöstorm (vilket tog 45 min) gjorde inte det hela bättre.
Snacka om att man var på piss humör så fort man kom innan för dörren.
*GAH* Jävla fittväder!

Men ska ta de chill resten av kvällen /natten och bara vila.

Imon bär det av mot Hörby :)


Kommentarer
Postat av: Danielle

du hade tur som inte blev knockad så du nästan bröt näsan iaf ;)

2010-12-18 @ 11:04:05
URL: http://daniellenarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0