15/2- 2010

Red nu imorse, hoppning med Rubino :)

Dock blev han rädd för ena hindret o jag var kanske inte så jätte fokuserad på honom utan mer på hindret.
Så flög av typ en dm från hindret, först skallen sen höften, sen resten av kroppen.
Så e öm lite överallt typ, ryggen o höften gör väl ondast D:   Men man ska va glad sålänge man inte får ngra frakturer så :)

Matte nu, sitter o pluggar till djurkunskaps provet istället....känns som det behövs hehe.

Igår va de ju alla hjärtans dag, den dagen betyder inget , iaf i mitt fall när man inte har ngn o "fira" det med : <

Kmr bli ännu segare med uppdateringar nu, mamma har fått ryck på mig så hon tog datorn >.<
Hon bara : du får den inte igen förräns om en månad D:
Men hon ger nog med sig snart...hoppas jag, för jag har då inte gjort mig förtjänt av att inte få ha den.
Crazy mum, yeah i know :P

uppdaterar sen i efterhand på min bdb som sagt, kmr lite bilder från dagens ridning m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0