16/2-2010 (förmiddag)

Var super trött imorse ...trodde aldrig jag skulle orka ta mig upp ur sängen >.<
Men jag lyckades :O

Longering nu imorse, fick Luca istället för Amanda som tur var.
Luca var dock jäkligt pigg, skulle skritta lite för longeringen o då fick hon ett dampryck o började bocka o hoppa o spänna sig.
Men när vi spände in henne o började longera så gick det finfint, så mjuk o sitta på...nästan som en kudde :P

Kroppen ömmar dock sedan igår, nacken är värst. Tror jag har början till nackspärr elr ngt"/

Snart lunch, i can't wait! är skit hungrig, men lär säkert va ngt äckligt som vanligt, men tur där finns alternativ :)

Hörs!


Luca :)

"lilla" Luca :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0