18/2-2010

Min buss segade imorse, så hann inte med hässlehåla bussen D: (long story, dock inte mitt fel ...utan skånetrafikens -.-)

Iaf, Växjö efter skolan tsm med Danielle igår. Awesome! :D

Var o såg EnjoyTheView & A Hero Divine  spela, grymma live faktiskt :O
Grabbarna gjorde ett bra jobb hah ;)  Dock bara när lille håkan kråkan skulle ta över för Johan (eftersom han hade ont i halsen elr ngt) så faila det lite...lät lite som en liten pojke i målbrottet (Förlåt!) , men väldigt bra gjort annars för att "inte" kunna precis som Danielle sa :)

Tog tåget hem vid lite över åtta, as gött o åka tåg, tiden bara flyter på.
Fick dock byta tåg i hässlehåla, som tur va ö-tåget till k-stad försenat så att jag hann med det , annars hade man fått stå o vänta nästan en halvtimme.
Dryga var bara o stå o vänta på bussen vid stationen i k-stad sen, stå o frysa i 20 min D:
Men lyckades få upp värmen genom att gå fram o tbx så :)

Har inga bilder från spelningen, ville inte stå där med min mobbade digitalkamera, så blev bara lite bilder från tåget :)




Danielle muhahaha :P

 



Den elake men failande kompositören Jennifer :O


Awesome day!


See ya  motherf*ckers ; D


Kommentarer
Postat av: Morganheidi

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-10-05 @ 15:02:46
URL: http://morganheidi.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0