20 /2 -2010

Sov tre o en halv timme inatt, gick inte o la mig förrän vid 7 imorse .___.  (Tack vare Tille xO )

Vaknade vid tjugo i tio, av ett sms .

Sen åkte man in till rese o mötte upp Kvist, o sen hem till mig.
Ägde han fullkomligt på gh : > dock lite orättvist eftersom vi kör på olika svårighets grader, men wtf.

Sen blev de film," fun with dick and jane"  och " Mr. Beans semester". Redan sett dem så många ggr, men gör inget :) Var dock as trött , så höll fan på o somna där på hans axel...men lovade att hålla mig vaken :O

Bara trevligt att han kom o hälsa på, senast var väl i typ...september? o.o

Han drog vid typ åtta draget, sen dess har jag bara suttit o gjort ingenting...o lyssnat på silverstein D:

 



Ego bild på en trött Jennifer D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0