22/2-2010

Somnade framför tvn inatt igen o vaknade inte förrän vid halv två tiden.
Lite ont i nacken hade man , men ändå sovit ganska så gott :P

Hade en tandläkartid vid 18.00, fick gå dit...omöjligt o cykla .___.
Ändå 3 km o gå, fick springa o hoppa i snöhögarna för o komma dit i tid, slutade med att jag kom upp helt anfådd till tandläkaren o fick en en sådan blick som *Wtf?...O__o* , men  hann precis (Y)
Gick väl bra tkr jag, men ska dit igen i April för o kolla ngt :S

Stack till netto o handlade lite när jag ändå var i närheten så : >


Så nu sitter jag här helt hypad framför datorn med min 1,5 liters energi dricka som snart e uppdrucken.
Blev helt torr i munnen av den där dammsugar saken tandläkaren har : <

Nä nu ska jag återgå till musiken ( A static lullaby), o så får jag väl söka mig ett sommarjobb inom kommunen, lika bra o ha en backup plan ifall isolerar grejset blir likadant i sommar (Y)

Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0