Måndag 8/2-2010 (eftermiddag)

Orkade knappt gå upp imorse, ögonen var helt igenklibbade, inte nice : (
     Segade mig som vanligt, men hann faktiskt med bussen utan o stressa överdrivet.

Som varenda annan morgon så var de ju mockning som första lektion, yey that's so fun :D ...not o.o

Sen var dekorativ hästfrisering elr vad kursen nu heter :P   Stog o knoppade på Adelaide, så jäkla mysig e han^^
Nallebjörn! : >
Dock skulle han stå o slänga med huvudet lite då o då, o sen vände han huvudet o tryckte det i bröstkorgen på mig så att jag skulle ramla ner från pallen som jag stog på, lyckades hålla balansen o bufflade tbx :)
Snäll men busig , med andra ord.

Till lunch var de kokt höns, ris o currysås....inte min typ av mat, men gick väl o äta lite iaf.
Tryckte i mig en bulle o ett par melonbitar också, melon..yummie^_^
Bara ett marabou choklad som fattas :O

Matte lektionen var segare än segast, fick inte ett skit gjort...som vanligt med andra ord (A)

Sitter o har djurkunskap nu iaf. ingen var speciellt intresserad av o göra frågor elr så, så alla sitter o "jobbar" för sig själva lite överallt på skolan. 
Själv sitter man i ett grupprum tillsammans med Danielle :)
 
Kan ju bara gissa vad jag gör? (A)   Sitter vid datorn ofc ;)

Snart dags att gå ut o ta in skolhästarna, sen e de hem som gäller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0