Onsdag 10/2-2010 (förmiddag)

Kretslopp nu på morgonen, tror jag dör av tråkighet alltså D:
Geologi av alla saker, stenar o skit ...hehe jätte intressant :O verkligen -.-

Hmm..har resurstid nu men sitter i datorsalen o surfar runt på internet, o facebook vägrar funka .__.

Snart lunch, sen blir de o dra hem :)

Skulle egentligen fått ha 3 timmars hålletimme nu på eftermiddagen eftersom att idrottsläraren e sjuk. Bara de att efter de tre timmarna så ska vi ha växt o djurliv.
Men snackade med Susanne så vi fick skippa den lektionen bara vi jobbar hemma .
    O de som känner mig vet att jag inte komma göra de, tror jag iaf .___.'

Annars blir de o åka hem en runda  o sen in till stan igen.
Får se om Andreas kunde komma som han sa , var ju ett tag sen man träffades så hade varit roligt :)

Annars får man väl plugga elr ngt? idk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0