3/6-2010

Usch, har äntligen tagit tag i mina dåliga motionsvanor så var faktiskt ute o joggade direkt efter skolan. Kom hem för ca en timme sedan (A)

Idag red vi 2/3 av klassen ut, fint väder men as varmt D:
Första gången man red GoGo iaf, trodde han skulle flippa men han var faktiskt ganska så lugn förutom när han hoppade till en gång >.<

På eftermiddagen fortsatte vi på vårt projekt o kom en bra bit faktiskt :)
Dock så målade man med rollern o skulle komma åt på ett ställe högre upp så gick ett par steg framåt o ställde mig på tå..bara det att jag trampade i den där man rulla den i, fullt med röd färg som stänktes upp på benet, man är ju sååå smidig D:
Men gick ju o tvätta av som tur va, satt som berget o fick gnuggas loss.

Nu kan jag dock chilla med gott samvete :)
Undra om vi har glass kvar i frysen? hmm bör kollas upp : O¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0