6/6-2010

Seg update.se -.-

...................................................................................................................................................................
Fredag- förmiddag/eftermiddag:

Hade bara mockningen  o slutade då vid halv 10.
Danielle skulle dock gjort sitt prov vilket hon inte gjorde, så satt o segade vid datorn i en timme istället.

Blev sedan att vi var med den andra projektgruppen och NV när det grillade, ändå ganska trevligt tyckte jag.

Mickelsen hade sedan fixat skjuts in till stan så att vi slapp ta bussen.
Mkt snällt av David faktiskt : )

Blev sedan en liten runda på stan med Danielle, as gött väder o jordgubbarna var inte heller fy skam : >

Blev sedan bussen ner till Hörby :3


Fredag eftermiddag- Lördag eftermiddag:

Som sagt åkte ner till Hörby, riktigt trevligt as sual :)

Kollade på Zombieland , fattade dock inte handlingen riktigt >.< 

Satt också o spelade worms, dock vann jag endast 1 av 5 ggr o de var dessutom av ren tur ... jag e en lätt match :O

Satt också o pillade på elgitarren, lyckades iaf till sist få det felfritt...tror jag D:

Ett stort tack till Andreas (som vanligt) : D <3


Satt mest o slappade när jag kom hem, film o ostbågar typ : O
Däckade nog ganska fort också...x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0