13/3- 2010

Känner på mig att det här kommer bli en riktigt seg helg.... är fortfarande inte helt frisk .____.

Jäkla Danielle, tack vare henne har jag Tokio hotels låt "Love & Death" på hjärnan D:
Love and death, love and death, don't u mess, don't u mess withe my heeeaaart >.< 

Hmm...sysselsatte mig med sims3 innan, men ngt fel på dator skärmen. Blir vit mitt i allt o så tar de 10 min innan den återgår till normalt så förlorade allt jag inte hade hunnit spara -.-
Så övergick till att slö surfa, för då gör det iaf inget ifall den dör mitt i.

Ikväl blir de väl o glo på melodifestivalen tror jag...bara inte "gay" ola vinner : <
Har ingen direkt favvo.

Nä, imorgon ska jag fan se till o komma ut lite....börjar bli drygt o va inne.





Look :O i'm evil *muhahaha*

(Leker med kameran när jag har tråkigt ...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0