16/3-2010

Skulle ridit imorse, men upptäckte (när jag redan var i skolan) att jag glömt nycklarna hemma-.-
Så kom inte åt mina ridgrejer så fick sitta o glo på istället. Satt o frös röven av mig, var helt röd/blå upp till armbågarna sen D:

Kom ur ena klassrummet för en liten stund sedan, haft kretslopps prov vilket man inte var speciellt förberedd inför.
Skrev som fan även om jag knappt kunde ngt.
Disskuterade ngn fråga efter tsm med Michelle o då visade sig att jag svarat fel på en hel del >.< Men men...Kan ju hoppas på ett G iaf : >

Elin o Filippa lurade mig nyss med spelet the maze, slutade med att jag var så fokuserad o sen när jag hörde ljudet så skrek jag av ren reaktion xD
Lät as kul, eftersom jag är hes o snackar med en pipig röst ^^

Snart engelska så ska återgå ...

Btw, hittade felet på datorn :O  Fläckten var sönder sen så var där väl en del småvirus också hehe...men mammas kompis man hjälpte oss o har fixat de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0