19/3-2010

Yes! Nu är de 2 veckors Apu och sedan påsklov som gäller :P
Fått tiderna med.. Kl 09.00-18.00 Ska vi vara hos Lindelöwarna ner i Fulltofta, lär fan få åka hemifrån halv sju på morgonen o lär inte va hemma förrän vid åtta draget >.< Men men..

Red ut imorse tsm med Danielle och Mikaela. Fick Ella pella : >
Pållarna va pigga minsann ,men värst var väl ändå Amanda, men gick finfint ändå.

Svenska provet gick väl inte som jag hade tänkt mig, så får väl ev fixa till de när vi kmr tbx från lovet.

Blir nog inget med Etv ikväll, trött ....o saknar pengar D: o ändå kostar de bara 30 kr -.-

Ngt med Underoath på måndag lär de ju inte heller bli, men där handlar de bara om att komma hem...vilket är de största problemet. Kollade tider på buss o tåg, men visar sig att jag nog kmr bli fast i hässlehåla så nej..får skita i Underoath helt enkelt .___.

Får se hur helgen blir, känner för o hitta på ngt, men när inte folk hör av sig så D:

Nä nu ska jag bara sitta o slöa, ganska trött redan faktiskt : O



Våren e på G! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0