21/3-2010

Kom hem för en stund sedan, varit i Bromölla nu i helgen :O
Var super nice (Y)
Suttit o glott på film, spelat mario kart , käkat pizza m.m
Måste vi göra om : >

Hunnit äta o så, varit as trött. Men har laddat upp med burn o godis så de ska nog bli fart på mig igen:)

Blir o ta de lungt nu de sista timmarna, för imorgon börjar vår APU o då lär de bli lååååånga dagar.
Men men..lite omväxling skadar inte ^^

Min käre vän Danielle har gått o blivit blond tydligen :O måste jag bara se...nyfiken lär vara helt ovan vid det >.<

Har inget direkt vettigt o skriva så låter bli.
Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Danielle

äsch jag ärtyp bara väääääldigtmissfärgad:D

2010-03-22 @ 21:58:42
URL: http://daniellenarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0