26/3-2010

Äntligen är våren här, varit ganska så varmt idag..kunde gå i t-shirt >.<

Red Robin idag, gick sådär men fick han o bli lite svettig iaf. Hade nog aldrig gått utan sporrar, iaf inte sålänge de e jag som sitter på han. Var dock ändå hyfsat nöjd efter, kan alltid gå bättre :)
Igår dock gick de ju inte lysande precis, hästen var pigg o lite smått busig så han hittade på lite skit den där saken :O Lyckades sitta kvar första gången, men andra gången var nästintill omöjligt...så flög av o skrapade ena höften lite men men, värst var ändå att ramla av framför ögonen på Douglas...skämdes lite faktiskt >.<
Sen fick man höra de av de andra o då skämdes jag ännu mer hah^^

Men nu har en hel vecka av praktiken gått, ganska snabbt faktiskt. Så bara 4 dagar kvar.
Kommer nog ändå sakna de lite, i jämförelse med o gå i skolan vilket jag inte alls längtar tillbaka till.

Aja, riktigt skönt med helg iaf, blir o få sova ut en del o det behövs kan jag lova.

Lördag       Söndag

SOVA         (tomt)

Blir eventuellt att man drar ut till Osby i helgen o följer med Danielle ut o rider. Blir o rida Pompe isåf...mkt intressant kmr de o bli isåf : O

Nä, nu ska någon sova så god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0