5/3-2010

Slutade relativt tidigt idag, redan vid 13.15.
Svenskan o engelskan var väl inte så jobbigt, fick tydligen MVG på min bokrecension D:  so i'm kinda happy! : >

Drog sen till stan med Michelle o gick runt lite, fastnade bland lite kläder....jag lyckades mer elr mindre spendera resten av mitt studie bidrag hehe o.o'
Är väl typ 15 kr kvar, vettefan hur jag tänkte...för jag behöver 30 spänn till den 19:onde då etv o lite andra ska spela >:
Aja, tur de blir underoath  den 22:ndra iaf! (Y)

Sitter här hemma o chillar framför datorn, dricker ramlösa o lyssnar på saosin typ :O
Får se om de blir en snabbrunda till matilda ikväll, helt beroende på om jag orkar elr inte...

Skönt med helg iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0