14/5-2010


Mini lov nu ju, as gött med en paus från skolan ^^ Har ju som sagt en del o ta igen vad de gäller prov...

Igår åkte jag iaf ner till Hörby för o träffa Andreas :)

Åkte ner till jysk i sjöbo o sen käkade på ngn bykrog efter de. Säger bara att deras pommes var awzm (Y) x)

Sen blev de ju att man gick ut med hundarna o så, jävla vilken fart Bella fick D: Höll ju fan på o snubbla över henne när vi sprang rundor >.< O jag har ju inte de minsta skorna heller ju precis :O

Sen fick jag fingra på elgitarren lite :3 Han lyckades lära mig ett par olika melodier, helt sinnes att jag ens klarade av de D: (Kan liksom inte nudda en sträng förrän jag rör 2 andra liksom xD)

På kvällen så blev de en del "how i met you mother" avsnitt, kände igen ett av fyra sen innan typ.
Blev också en del musiklyssnande framför datorn sen, satt o b.la. o kollade igenom en video från deras rep, går inget annat o gapskratta åt Martin o hans rörelser när han spelar på trummorna xD  Tror dock vi var ngt övertrötta också (A)

Somnade nog inte förrän vid 4-5 ngt, o steg upp efter många om o men vid typ 12 ^^ Sen blev de bussen hem ganska tätt intill på där.

Andreas, allmänt mysig as always ^___^



Nu sitter man dock o halvsegar o lyssnar på adept * she's on fire ..lalalala* : >
Aja, ska ner o köpa mig godis sen tänkte jag, här ska de minsann tjockas (A)




(Kanske ser ut lite som en drogad apa , o ja... i'm aware of that D: )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0