16/5-2010

Min uppdatering för gårdagen :

Var duktig o städade rummet, fyfan vad damm där var >.<

Aja, drog in till stan vid typ lite över 5 för o träffa Danielle , Simon o Jacke.
Sbg:arna hade tydligen stora problem med att hitta ner till rese där vi alla egentligen skulle mötas men blev att Jag o Danne fick möta upp de på stationen istället.
Allmänt pissväder så fanns inte så mkt o göra, blev en runda in på BK o sen drog vi tbx till stationen o satt där en stund.

Jacke satt o ritade av Danielles mamma på sin mobil, inte ett dugg likt men men ett skratt elr två fick man.
O Simon satt o retade mig för min dialekt o sättet jag säger ost på D: o jag säger inte UZT simon : <

Sen var där ett par skumma uteliggare som stog o var allmänt högljuda inne på stationen, den ena stog o gjorde ljud o lät som en kåt frankenstein typ x)

Såg lite skumt folk över huvud taget, som den där ungen med miss matchade kläder som ¨såg ut o ha fötts på 70-talet , Eskil var hans namn dessutom o.o

Drog hemåt vid typ 20 över 8 elr ngt, o Sbg:arna var ju bara så smarta vad de gällde de där med o komma hem.
De gick o köpte biljetter, sen såg de att tåget bara gick varannan timme o alltså skulle de få vänta en timme till elr så fick de ta sista bussen som då skulle gå 22.15, smart :O

Själv drog man vidare till Matilda o Carl sen, blev en del segande.
Mr Bean, godis o ngn komiker till transa D:

Hade en trevlig eftermiddag/kväll iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0