30/5-2010

Jäklar vad helgen gått fort, önskar den vore längre D:

Började med att Andreas drog hit igår o skulle sova här till idag, dock fick han sticka vid lite innan lunch tid eftersom de var morsdag o så.

Mötte upp han i stan, sen gick vi o hyrde film o fixade morsdags present åt hans mamma.

Efter de var de o sega o käka at my place.
Dock blev de lite små drygt o va inne så drog ner till åhus o var väl framme vid typ 8 tiden >.<

Som de idioter vi var så bestämde vi oss för o bada (vilket vi inte borde ha gjort), var svin kallt men när fötterna väl domnat bort så var de väl okej.
Doppade oss i vattnet o stog kvar typ si sådär 20 min, luften var ju inte heller speciellt varm >.<
Blev o hacka tänder tills de att man kom hem, var tvungen o ta en varm dusch annars hade jag nog frusit ihjäl.
O min förskylning blev bara värre >.<

Moppefärden hem (30 min) var dryg på vägen dit, men hem så tänkte man inte direkt på de.
Satt o skrek halsen av mig vilket man inte har möjlighet till annars :D
Tydligen var de ngn förbi passerande  gubbe som glodde när vi körde förbi han också, han måste trott att man har ngt fel i hjärnan elr ngt x)

Blev iaf film sen, o den jag valde var ju inte den jag direkt trodde att de skulle va.
Tydligen en skräckfilm, blev inte rädd, men filmen psykade en till o tro grejer, allmänt weird >.<

Somnade nog inte förrän efter 5 elr ngt, o för tillfället e jag sjukt trött p.g.a att man inte sov så mkt utan mest låg o vred sig.

Men men man ska inte klaga .. :) Helgen har iaf hittentills varit awzm! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0