4/5-2010

Usch, är verkligen i behov av o klippa håret. Slitet o luggen vägrar ligga som den ska numera. Funderar på ev korta ner håret lite också...men bara lite.
Förslag på frisyrer people? : c ( gärna på bild)


Sitter halvsovande framför datorn o lyssnar på Parkway drive när jag egentligen borde plugga till växt & djurlivsprovet jag har imon...får bli senare, elr inte alls..

Hade nationella i engelska imorse ( läs/hör) trodde jag skulle dö, hjärnan fungerade inget vidare.
Hördelen kändes ju omöjlig, iaf första delen. Men de var ju inte bara jag som tyckte de *phew*, nenne inte ovanligt trög trots allt :)

Kretslopps lektionen var chill iaf, självständigt arbete.
Blev att jag o Danni satt o tråkade på fb medans Malin satt o glodde efter djur på blocket xD

Engelska lektionen blev bytt till svenska, blev lite snack om renässansen igen men blev knappt ngn vettig lektion tack vare oss elever >.< 
Blev att vi snackade om vår kommande uteritt istället o vilken häst den o den o den skulle ha.
Sen blev läraren godis sugen så Jennie skjutsade ner henne till affären på rasten. O när hon kmr tbx så hade hon varit o köpt godis till oss alla för egna pengar>.<
Alldeles för snäll hon :)

Jäkla Hans som byter ut henne o Jeanette , o låter Sia av alla vara kvar  ( den idioten rent ut sagt).___.
Tycker både häst, Nv o jordbruk ska storma Hans kontor o klaga som bara den, för när man själv går o snackar med han  så lyssnar han inte.
Vadå demokrati huh? *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0