9/5-2010

Hmm klockan är 01.00, inte ens chans att jag sover.... : D Fast får väl gå o lägga mig om ngn timme så.

Helgen kmr bli ( och har varit hittentills) skit tråkig. Morsan vill att man ska tillfriskna till 100 % innan man drar ngnstans *suck*

Men men... bara för o ha ngt o göra imon så har jag tänkt leka med kameran lite, hoppas bara de bli hyfsat väder isåf också ( inte kollat väderleks rapporten än så) D:
Så vill ngn joina som bor i närheten (typ matilda?) så får ni / du gärna hänga på  : >

Är i stort behov av en klippning känner jag :c   Ser för jävlig ut i skallen.. färgen lägger jag väl i imorrn elr i början i veckan , när jag orkar med andra ord. 

Nenne villja ha :

* Klippning
* Foundation  ( den e så gott som sluuuuut..)
*Nya skor ( de andra börjar bli ngt varma kanske)
* Min piercing : < får fan fixa de snart.
* Pier Pressure biljetter : c

Sen finns där väl en miljon andra saker också D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0