Barbacka rock ..SHARKBAIT TOUR

Blev en tur till barbacka rock innan ikväll, tänkte se ETV och Shibby nämligen.
ETV har definetivt haft bättre spelningar, men ljudteknikern förstörde en del av de. Tycker fortfarande att deras Växjö spelning var den bästa. Dock nice med lite "nya" låtar (redan knarkat i sönder dem). Och den nya basisten skötte sig bra tkr jag :)

Shibby däremot..stannade i ca 10 min o glodde på dem, sen så bestämde jag mig för o ta bussen hem. Helt okej partymusik kanske men inte mer än så *besviken*.

Sen att det mesta av folket var under 15 förstörde också en del av stämningen.

Fick inte med mig de folket jag hade räknat med o få med mig, men blev jag, brorsan & VVO Martin iaf.

Men  ska inte hänga läpp för det nu..för imon är det SHARKBAIT TOUR i Lund :D
Redan taggad, o banden som ska spela är inte för dumma de.
Närmare bestämt:

Aim for the sunrise
Chatise (f.d Ourlastbreath)
Walking with strangers
Yersinia
Six million ways (support)

Blir det lite  headbang mån tro? oh yes skulle tro det :O 99% risk

See ya there tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0