Mästare på att vända på dygnet

Satt uppe lite väl länge igår natt, hittade en del avsnittpå kanal 5 play som jag kunde underhålla mig med.

Gick iaf upp 15.00 idag, missar fan allt solljus som man nu är i jätte stort behov av enligt experterna (klarar mig lika bra utan). Dock är det sjukt hur snabbt kroppen ställer om sig, på vinterhalvåret är jag i behov av 12 timmars sömn (minst) medan på sommaren max 8h.

Blev brunch i form av rostat bröd, ägg och bacon iaf, det gillas (Y)

Hunnit sitta o spela lite på gitarren också, måste ta itu med det där ordentligt nu, rent av prioritera gitarren mer än datorn i fortsättningen. Annars lär jag inte komma speciellt långt "/

Känns som om man borde ta itu med lite läxor, b.la. HLR-frågorna och webbdesignsuppgiften. Tror dock jag ska ta mig en dusch först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0