Sammanfattning av måndagen..

Har inte direkt orkat skriva förrens nu, men bättre sent än aldrig.

Började med tågförseningar imorse, blev ca 1h o 20 min sen tack vare tåget. Var tydligen lite tekniska fel här o var *suck*, var inte glad efter ska jag säga.
Hade sedan ett 3 timmar långt idrottspass där jag kunde ta ut min aggression lite. Hade en klassturnering i Fotboll, handboll, basket och innebandy.
Gjorde för en gångs skull mål, 2 på fotbollen och 2 på basketen. Lyckades putta omkull en person ganska ordentligt (omedvetet), råkade snärta till en i ansiktet när jag skulle ta basketbollen och sen smälla folk på smalbenen när man skulle ta innebandybollen, hade verkligen värsta killer inställningen!

Slutade vid lunch tid så tog tåget hem.

Sen har jag inte gjort så mkt vettigt av dagen i princip, suttit o försökt mig på låtar som inte alls lämpar sig för tjejer vad det gäller sångrösten.. men men, ngt kul måste man ju ändå hitta på D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0