Knockad av en häst - Check

Som rubriken lyder.

Athos knockade mig ganska hårt underifrån (i käken ) så tappade andan ett par sekunder. Men vad jag vet så sitter alla tänder som de ska!
Käkbenet ömmade riktigt skönt efter. Men detta är ingenting ifall man jämför med andra häst relaterade skador.

Stormade och höll på gjorde det också.
Var så pass dum att jag bestämde mig att rida iaf. Stora jäkla sand moln kom flygandes emot en, och för att inte tala om all små sten som följde med ... aj, snacka om en ordentlig bitchslap.  Hade t.o.m en liten sten i ögat när jag kom hem, nice.

Men men, är konstigt nog fortfarande på bra humör (Y)

Kommentarer
Postat av: EpicWaste - sveriges tredje största scenecore blogg!

sv: nej men den är jätte söt ju:O simpelt är fint, eller i det här fallet är de det x)

2011-04-08 @ 10:31:58
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0