Mini update

Gårdagen var  nice, men jag har varit på bättre spelningar om man tittar utifrån det stora hela.
Ett av de större banden (Aim For The Sunrise) gjorde mig ganska så besviken, inte instrumentalt men screamsen var sämre än sämst just igår. Sist jag såg dem så var de super!

Blev alldeles för mycket socker för min del igår, hela kroppen skakade i perioder. The answer is : Too much white tiger then candy.

Har filmat en del, men är så jäkla sjukt trött så orkar inte påbörja klippning av filmerna. Ni får helt enkelt vänta lite o så kmr de upp i veckan ngn gång.

Ska jobba imon också....mest tiderna som är jobbiga, men vill man ha pengar så får man bita ihop.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Roligt med spelning :) Vad var det för band?

2011-04-17 @ 21:13:01
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0