Seg uppdatering.com

Har inte så mycket att berätta mer än att värmen är här och jag har passat på att ta del av den.
Igår så passades det på att grilla. Flintastek, klyftpotatis och ett par cider/ groggar på det. Satt inte helt fel faktiskt :)
Påsken har inte bjudit på några större äventyr (Och det gör den aldrig heller)  dock lär man väl upptäcka en del hål i tänderna nästa gång man besöker tandläkaren.
Nog för att man brukar käka en jävla massa godis, men det här är rekord tror jag.
Blev "Sucker Punch"vi kollade på i torsdags btw,förstog mig inte riktigt på den vad det gällde handlingen (missade de första 30 min p.g.a ett missförstånd, dumma mig),fast får väl ändå säga att den var välgjord när det gäller den grafiska biten.
Världens bästa sällskap har man också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0