Som att slå sig i huvudet med en stor fet sten

Efter att ha sovit bort hela kvällen igår (mer elr mindre) så trodde jag att den satans migränen skulle ha lagt sig tills de att jag skulle gå upp, men icke.
Istället så slår det värre och gör ondare än igår och inte ens vanliga huvudvärkstabletter dämpar något.

Jag som verkligen sett fram emot att åka ut till stallet i eftermiddag (efter skola o allt ofc), men blir inget med det "/

Dags att söka läkarhjälp, dumt nog har jag inte gjort det tidigare.

Kommentarer
Postat av: Moster

Hoppas verkligen du kan få hjälp med detta.............jobbigt värre . Kanske lite vitaminer samt mineraler i förebyggande syfte...

Kram Moster

2011-05-06 @ 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0