Alla <3- dag

Vissa må kalla det köpmännens dag och andra ser det ur samma perspektiv som jag gör.

Ur mitt perspektiv är det en dag då man visar den man gillar lite uppskattning. Klart man gör det annars också, men man kanske visar det ngt extra just denna dag.
Jag snackar inte om presenter, utan ser hellre att personen utför en handling (skrift/sång/pratar etc..) som kmr ifrån hjärtat utan att kännas ansträngt.
Inte ngt storartat , utan bara ngt väldigt litet som ändå får en att dra på munnen och le lite extra :)


Och för min del gäller det Andreas.
Killen jag snart har 8 månader tsm med. Killen som fick mig störtkär på bara ett par ögonkast. Killen som jag älskar allra mest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0