Klippan

Well, beger mig till Klippan om lite mer än en timme.
Dock förvirrar skånetrafikens hemsidas info mig lite. Har stormat ordentligt i Skåne inatt nämligen..
Så där är lite inställda tåg här o där.

Men men, bara man kommer hem sen också..annars sitter jag rejält i klistret D:
Men enligt källor så borde det inte vara ngra större problem sålänge det inte börjar storma igen.

Ska iaf iväg och prov repa , ska bli intressant o se om det är ngt jag vill fortsätta med sen.
De spelar inte exakt det jag vill att de ska spela..men den typen av "rock" de spelar funkar att lyssna på iaf, så det är ju ändå positivt.

Nä, måste skriva ner lite texter..måste försöka lära in dem under den där 1 timmes tågresan dit. Wish me luck D:

Kommentarer
Postat av: Danielle

good luck ;)

2011-02-08 @ 15:15:37
URL: http://daniellenarberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0