Lov? det hade jag inte en tanke på...

Att det är sportlov nu (för oss skåningar) har inte riktigt gått in i mitt huvud än.
Senast idag när jag låg och drog mig i sängen så hade jag tankar som "Åh nej, jag orkar inte med ngn skola imorgon" , men när jag väl tänkte efter så påminde jag mig själv om att vi nu har ett lov att se fram emot.
*phew*

Under helgen har jag såklart spenderat en hel del tid med Andreas,  beroendeframkallande? Yupp!

Var nere i Malmö och hälsade på hans syrra och så hämtade vi mat ifrån en resturang, inte alls dumt.
Tog själv en italiensk pizza men fick av misstag fel men hade ändå den jag fick i åtanke innan så det gjorde inte ngt.
Nog den godaste pizzan hittentills. Ingen såndär pizza som det dryper fett om , utan snarare en mer matig pizza. *Yummie*

Men är nu hemma iaf.
Har lite planerat inför veckan, så lär inte bli helt sysslolös :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0