A wall of text (a small one though).

Sovmorgon imorse , behövdes verkligen.
Hade dessutom go tid på mig tills de att bussen gick , men såklart gör man de viktigaste grejerna i sista minuten..
Hann både sega med frukosten och spela på gitarren en stund, that's what i call a wonderful morning!
Hade gärna sovit längre though.

Tog tåget till Hlm, och såklart så blev de ett par minuter försenat så missade stadsbussen (som går ut till skolan) med 1 ynka minut. Blev lite irriterad ofc, stog mellan att vänta på nästa buss (av ren lathet) och komma en kvart sent, elr att gå ut dit och komma i tid.
Valde iaf att gå, kanske inte det roligaste som fanns att göra just då men vårsolen tittade fram och gjorde mig på lite bättre humör igen iaf.

Hade bara en enda lektion idag, vilket var mentorstid. Nog den mest onödiga lektionen  som finns då jag knappt har några läxor att göra på de 2 timmarna. Sitta och facebooka kan jag liksom lika bra göra hemma i fortsättningen.

Fick även ytterliggare 2 konsertbiljetter sålda, yay! (även om pengarna inte är mina)
Bara 3 kvar nu..

Slutade iaf vid 2-tiden, blev sedan tåget hem.
Har i princip bara hunnit fixa käk sedan de att jag kom hem, men ska vara något effektivare ikväll.
Har en jäkla webbdesignsläxa att ta itu med (ingen liten heller), och om jag hinner ska jag försöka påbörja inlärning av en låt på gitarren, måste verkligen komma igång med spelandet ordentligt igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0