BMTH m.fl @ KB , Malmö 26/1-2011

Gårdagen var...obeskrivbar!?
Elr borde jag säga helt jävla fantastisk och helt jävla fucking awzm?
Kunde inte blivit bättre.
Stog och hoppade,knuffades och skrek mig trött,var helt genomsvett efter, men det var det värt.

Höjdpunkten för min del var BMTH, att få se Oli Sykes live var mäktigt.
TDWP förstörde för sig själva och då syftar jag på under låten "Escape", men fanns inte mkt att klaga på där annars heller.
Och Architects var det inget fel på heller, kände mig dock inte lika pepp på dem i jämförelse med de andra 2.

Lyckades få en hel del bilder med hyfsad/ skitbra kvalle.
Men har inte tänkt lägga ut mer än 5 av 50 typ..
Vill ha dem kvar i min egen ägo.
Lyckades filma lite också så det kmr väl upp på YT inom kort också.

obs! bilderna är inte redigerade..än.

Well, ni som inte var där missade ngt storslaget.

"We will never sleep, 'cause sleep is for the weak,
And we will never rest,'til we're all fucking dead"


Oliver sykes @ BMTH

Och ja, jag stog front row!


Oli Sykes again.


Gitarrist@ The Devil Wears Prada


Frontmannen i TDWP


Frontmannen i Architects


Har ingen större koll på namn, i'm sry guys.

Och tänker ni ta/använda bilderna så fråga först :)


Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

asså nej va avis jag blir! :'(

2011-01-27 @ 21:08:38
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: Martiiiiiin

första gitarristen: jeremy

tdwp fronman: mike

architects frontman: sam

:)

2011-01-28 @ 00:52:10
URL: http://addictattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0