Dålig kondis och matvrak eh?

Well, fick min mat till slut. Tack vare Holmer (Danke :3) , hade inte pallat med dagen annars.
Nog för att webbdesignen var = sömnmedel, men gjorde för en gångs skull det man skulle på lektionen.  En jäkla hemsida om hundar & katter för att vara exakt *suck*.

Slutade ngt tidigare bara för att hinna hem och sedan ut i stallet, men det sket sig halvt.

1. Syrran glömde lägga fram nyckeln till morsans cykel (den mest fungerande av alla)
2. Fick då istället ta min andra systers cykel, men den var det punka på.
3. Bytte till Jasmines cykel, men tro fan att efter 1/4 av vägen så hoppar kedje jäveln av, gah -.-

Hade inte gott om tid på mig heller precis.
Så i ren desperation började jag halvspringa samtidigt som jag ledde cykeln, men har ju inte världens bästa kondis så fick powerwalka sista biten.
När jag väl var framme vid stallet var jag redan trött i benen, och nu skulle man ju upp o rida på en hästjäkel också?
(Haft 3 veckors vila ifrån ridningen)

Men men, fick Garp, relativt seg i början så slappnade av lite.
Men så fort vi började med bomövningarna så piggnade han till ganska snabbt och var nästan ostoppbar.
Han hoppade över bommarna värre än de var hinder, och han har lätt för att slänga sig åt sidan också.
Men när han sedan fått springa av sig lite så blev han riktigt sammarbets villig och gick i form som aldrig för.
Duktig hästjäkel det där asså :)

Men som sagt, var tröttare än tröttast i kroppen efter ridningen, och sen skulle man gå hem också?
(Hade ca 4 km att gå).
Så blev att jag satte på lite musik och började intervall jogga igen. Kom hem snabbare än väntat ändå.

Och vet ni vad det bästa var?

Hemma väntade b.la. oboy, ostbågar och godis på mig :D 
Så nu ska jag tjocka så in i hel**ve, får inte förlora ett gram på kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0