Kondis = 0

Gick bara halvdag, och den enda lektionen bestog av idrott + teori.

Gick först igenom teori kring syreupptagningsförmågan ( vilket man redan har kunskap om), sedan blev det ett konditionspass. Inte dö-jobbigt, men ändå tillräckligt för att bli lite halvtrött.
Kan ju därmed säga att kondisen inte är på topp för tillfället...
Är kortdistansare och kmr förbli det.

Jag och Jessikatt bestämde oss för att gå till stationen istället för att ta bussen, svalkande må jag säga.
Kände mig ofräschare än en uteliggare efter det där konditionspasset.

När jag väl kom hem så tog man sig ngt snabbt att äta och sedan stupade man rakt i säng. Skulle bara vila en timme hade jag tänkt mig, men istället blev det ca 4 h. (Sov illa inatt)

Men men, dags att gå ner och käka (igen) sen så får man väl ta sig en dusch så att man piggnar till.
                                    
                                      Frågan är bara hur kreativ jag orkar vara ikväll....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0