Lite allmänt kring helgen..

Lördagen:

Väckte en viss sömntuta runt kl 8 på morgonen, men gick sedan och la mig igen. Passade på att sova ut medan han var och repade med de andra grabbarna.

Blev inte mkt gjort för min del den dagen. Satt mest och provade högtalarna (som förövrigt har skit bra ljud) :3

På kvällen blev det en runda till maxi, sen satt vi (elr jag främst) och krängde framför en film. Alltid lika trevligt.

Men herr sömntuta var trött (vilket man hade förståelse för) och däckade sedan, så bäddade ner honom och smög runder tills de att jag själv gick o la mig.

Söndag:

Slappande, slappande och åter slappande.
Satt också och smått pillade på hans LTD lite, gick inte att låta bli i slutändan : <

Har inte hänt speciellt mkt faktiskt.

Min buse drog sig hemåt för en stund sedan, så nu sitter jag här vid högtalarna och datorn igen D:


Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: håller med dig :O låten handlar ju oxå om oli´s liv typ ^^ drf tycker jag den e awesome!



avis jag är på dig :O

2011-01-23 @ 22:15:26
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

sv: jo, de känns lite konstigt xD varför fråga något och sen dampa över svaret :s hahah



tack så mycket! :D

2011-01-24 @ 10:51:00
URL: http://epicfaiil.se/
Postat av: Millan

Skönt med en lugn helg! :) Se film i soffan (helst med massa godis) är så underskattat! Ha en bra dag nu! /Millan

2011-01-24 @ 11:13:52
URL: http://missmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0