Tekniska problem ftw

Kom hem från jobbet, trött som ett as, sover alldeles för dåligt.

Eftersom ingen i den här familjen förstår sig på tekniska grejer så antog jag mig utmaningen att koppla in vårt nya modem, konfiguera datorn  etc.  Och vet ni vad?  Jag lyckades! Jag som annars är totalt värdelös när det kommer till teknik.
Nu tänker ni säker : " Men det där är ju as lätt!", men i min värld så är där alltid ngt som fuckar  så fort jag tar mig an ngt tekniskt.

Och ni får jag nog skynda lite, måste hinna städa mitt extremt dammiga rum innan "The Killing" dyker upp i teverutan.

So long!

(Och angånde bilder så har jag faktiskt en del, men det här mini skitet till datorn har cdrom läsare så kan inte installera programmet till kameran, så kan med andra ord inte överföra ngra. *suck* Och den portabla fungerar inte : <
Kan hända att där kommer upp en crappy mobil bild ngn gång, men tvivlar på det.

Har massor att ladda upp när jag fått tillbaka skoldatorn, bland annat videoklipp ifrån Metaltown. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0