Efter Metaltown 2011

Kom hem igårkväll, däckade dock ett antal ggr så det blev inget uppdaterande.  Lagom sliten med andra ord.

Träffade på lite folk här och var som gjorde tiden mellan banden roligare.

Banden i allmänhet var awesome, min topp 3 var dock:

1. Parkway Drive <3
2. Bring Me The Horizon
3. Avenged Sevenfold / All That Remains

( Missade tyvärr Escape The Fate *argh* men så är det när ett par personer bestämmer sig för att krökningen är viktigare än att åka lite tidigare och verkligen hinna in på området *besviken*)

Fanns en  hel del negativa grejer med den här resan också:

* Dyr mat och dryck ( en läsk kostade 30 KR! och då fick man inte ens korken..)
* Det nya festivalområdet var värsta leråkern
* Det ösregnade konstant
* + en massa småsaker med personerna vi bodde med (Och ja, jag står för min åsikt när ni läst detta! Jag må vara en surpuppa w/e)

Tackar Simon för boendet dock (Y)

Köpte hem en ny tischa & en ny tunnel.  Shock hade utförsäljning i sitt tält på festivalområdet. Iron fist tishor som tidigare kostat 400 tog de bara 100 för *win*
Och tunneln köpte jag i barbarellas tält.

En vända inom junkyardstält blev det också, loggade man in på places på fb och klickade in på just deras festivaltält så fick man en gratis gåva. Själv fick jag en junkyard tygkasse (Y)

Meep..finns mer och berätta ,men jag känner att det här räcker för att ge er en  inblick.
(Fotograferade inte ett dug men har ett par videoinspelningar som jag tänkt klippa ihop ngn gång i framtiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0